مرکز رسیدگی به امور مساجد

استان چهار محال وبختیاری

دانلود نرم افزار از قرآن بپرس ویژه اندروید

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ق.ظ

دانلود نرم افزار در ادامه مطالب


توضیحات:

ما همیشه در ذهنمان سوال های بسیار زیادی داریم که به جواب بعضی از این سوالات می رسیم و بعضی دیگر از این سوال ها بی پاسخ باقی می مانند. اگر کمی دقت کنیم و البته وقت بزاریم می توانیم جواب همه سوالات را بدست بیاوریم. تا حالا شده یک سوالی داشته باشید ولی کسی نباشد پاسخ دهد؟ از این پس سوالات خود را از قرآن بپرسید بهترین جواب ها و منطقی ترین جواب ها را دریافت خواهید. آیا تا به حال وقت گذاشته اید سوالات خود را از قرآن کریم بپرسید؟ ما این نرم افزار اندرویدی را  برای دانلود قرار داده ایم  که قرآن جواب همه سوالات ما را می دهد.

نرم افزار از قرآن بپرس شامل بخش های مسائل اجتماعی، مسائل اعتقادی، رابطه با خدا، اخلاق، ما و دشمنان تقسیم شده است که در این بخش ها سوالات فراوانی پرسیده شده است که به تک تک سوالات پاسخ داده شده است. نرم افزار از قرآن بپرس حاوی یکصد پرسش جوانان و پاسخ قرآنی آن به همراه تلاوت آیات به همه پناهندگان به حریم وحی تقدیم می گردد. که این نرم افزار به سفارش وزارت ورزش و جوانان تهیه و منتشر شده است.

دانلود نرم افزار از قرآن بپرس - اندروید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان چهار محال وبختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی