مرکز رسیدگی به امور مساجد

استان چهار محال وبختیاری

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان چهارمحال و بختیاری، آئین افتتاح 38 مسجد صورت ویدیو کنفرانس از ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به صورت همزمان در شهرستان های 9گانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مراسم؛‌ آیت الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، قاسم سلیمانی، استاندار، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از معاونین و مدیران ارشد استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، در این مراسم گفت: برنامه ساخت و تکمیل مساجد در مناطق مختلف استان از یکسال نیم آغاز شده و با تشکیل کارگروه ویژه با عنایت مقام معظم رهبری و رئیس دفتر معظم له، مرحله اول کار با تکمیل ساختمان 38 مسجد در شهرستان های مختلف اجرا شده است.

وی، افزود: ویژگی های این برنامه، داشتن کمترین هزینه، مشارکت خود مردم، نظارت بر کار از نظر فنی و سلامت، توجه ویژه به کارهای بر زمین مانده، جهادی کار کردن و اختصاص بودجه بر اساس هزینه های انجام شده بوده است.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد:‌ مسجد احداثی نداشته ایم و این مساجد نیمه تمام بوده اند که از 5 تا 60درصد با مشارکت کارگروه ویژه تکمیل شده اند و مبالغ هزینه شده برای هر مسجد از 5میلیون تا 225میلیون تومان بوده است.

وی، به بهرمندی همه شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری از این برنامه اشاره کرد و افزود: سه مسجد در شهرستان شهرکرد، 15مسجد در شهرستان کوهرنگ، 9مسجد در شهرستان لردگان، دو مسجد در شهرستان فارسان، دو مسجد در شهرستان کیار، چهار مسجد در شهرستان اردل، و شهرستان های سامان و بن هرکدام یک مسجد در این طرح داشته اند.

در این روز، 38 مسجد با اعتبار 3میلیارد و 580میلیون تومان از محل کمک های دفتر مقام معظم رهبری، در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان چهار محال وبختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی