مرکز رسیدگی به امور مساجد

استان چهار محال وبختیاری

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان ، علیرضا ملک‌محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره آموزشی مدیریت مساجد استان اظهار داشت: 130 نفر از امامان جماعات مساجد استان در این دوره آموزشی 4 روزه که با حضور مدرسانی از حوزه علمیه قم و با همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه، اداره کل تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مساجد با امامان مساجد است، افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی تفهیم مدیریت مسجد به ائمه جماعات و ارتقا وضعیت مدیریت مساجد در استان است.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این دوره آموزشی از سوی شورای سیاست‌گذاری امور مساجد استان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در شورای سیاست‌گذاری امور مساجد مصوب شد که دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه‌های خود را در ارتباط با نحوه کار و فعالیت در مساجد آموزش دهد.

ملک‌محمدی با اشاره به اینکه عزل و نصب امامان جماعات باید به ستاد رسیدگی به امور امامان جماعات استان اعلام شود، بیان کرد: در صورت بروز از سوی امامان جماعات استان باید موضوع در ستاد رسیدگی به امور امامان جماعات مطرح تا راهکارهای آن را بررسی شود.

در چهارمحال و بختیاری 929 مسجد وجود دارد که تنها 195 مسجد، امام جماعت دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان چهار محال وبختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی