مرکز رسیدگی به امور مساجد

استان چهار محال وبختیاری
به همت و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد؛

۱۲۰۰ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید عهد و پیمانی دوباره کردند

یک هزار و ۲۰۰ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری برای تجدید عهد و پیمان دوباره و لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری است به محضر ایشان مشرف شدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد، به همت و پیگری‌های نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و در آستانه سال روز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۵ مهرماه سال ۱۳۷۱ به استان و همچنین برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید استان، بیش از ۱۲۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و تجدید عهد و پیمانی دوباره کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: دیدار با مقام معظم رهبری یکی از تقاضاهای مکرّر و پیگیر مردم استان از اینجانب در هرجایی از استان که می‌رفتم، بود بر همین اساس و در پی این تقاضاهای مکرّر، سال گذشته نامه‌ای را محضر رهبر انقلاب نوشتم و محضر ایشان عرض کردم که مردم این استان مشتاق زیارت و مشرف شدن به محضر شما هستند که پس از پیگیرهای فراوان زمینه ها برای انجام این دیدار فراهم شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام این دیدار را یک رویداد مهم و ماندگار فرهنگی برای استان خواند و اظهارکرد: تقارن این دیدار با سال‌روز سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۱۳۷۱ و همچنین در آستانه برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید استان که آن نیز در ۱۵ مهرماه سالروز ورود رهبر انقلاب به استان برگزار می‌شود، فرصت ارزشمند و مغتنمی برای تجدید عهد و پیمان دوباره و لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه از همه اقشار مختلف مردم در این دیدار شرکت کردند گفت: از تمام اقشار مختلف مردم همچون خانواده های معظم شهدا و ایثارگران‌، فرهنگیان و دانش‌آموزان، دانشگاهیان، دانشجویان و اقشار محتلف بسیج، سپاه و نیروهای انتظامی، ورزشکاران، هنرمندان، فعالان فرهنگی، هَیأت مذهبی، دستگاه‌های مردم نهاد، عزیزان عشایرمان، اصناف و بازاریان، جامعه پزشکی، قشر کارگری، مهندسی، صنعت‌گران، دام‌داران، کشاورزان، باغ‌داران، ستادهای نمازجمعه و اصحاب رسانه در این فرصت ارزشمند حضور داشتند.

امام جمعه شهرکرد از زحمات و تلاش‌های همه دست اندرکان و برنامه ریزان این سفر مغتنم به ویژه ائمه جمعه، ستادهای شهرستانی ، فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی و آحاد مردم ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری تقدیر و تشکر کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان چهار محال وبختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی